Informaatiovaikuttaminen ja kriisiviestintä
Kriisin sattuessa yrityksen pitää hahmottaa mahdollisimman nopeasti tärkeiden sidosryhmien tiedontarpeet ja keinot, joilla ne tyydytetään.
Informaatiovaikuttaminen
Vastuullisesti toimiva yritys on huono kohde informaatiovaikuttajalle. Lue lisää informaatiovaikuttamisesta ja miksi se on hyvä tunnistaa!
Kriisitilanteessa johto ja viestintä toimivat käsi kädessä
Siinä missä yrityksen normaaliin toimintaan liittyvää poikkeuksellista tilannetta voi hoitaa päivittäisillä toimintamalleilla, kriisissä yrityksen toiminta muuttuu.
Poikkeuksellisiin tilanteisiin varaudutaan laittamalla perusasiat kuntoon
Johtaminen ja viestintä ovat kriisivarautumisen ja kriisitilanteen hoitamisen tärkeimpiä toimintoja. Vahvista yrityksesi mahdollisuuksia selvitä kriisistä kuin kriisistä!
Koukuttaako some?
Suora kysymys: Kuinka paljon aikaa olet viettänyt tänään sosiaalisessa mediassa?
10 kohdan muistilista henkilötietojen turvalliseen käsittelyyn
Kun yrityksessä käsitellään henkilötietoja, on aiheeseen liittyviin velvoitteisiin tärkeää perehtyä hyvin.
Tietosuoja on tärkeä kansalaistaito!
Tietosuojaan liittyy paljon myös inhimillisiä tekijöitä ja tietosuojaan liittyvä osaaminen onkin tärkeä taito, jota meistä jokainen tarvitsee.
Sisältövaroitus eli haitalliset deepfaket verkossa
Deepfake-sisältö eli koneoppivalla tekoälyllä luotu kuva, video, ääni tai muu sisältö ei ole itsessään laitonta. Eikä aina myöskään pahasta. Mutta tällä kertaa pureudutaan deepfake-sisällön haitallisuuteen ja väärennöksien vaarallisuuteen.
Tekoäly terveydenhuollossa
Tekoäly tulee ja vie meidän työt! Onko ajatuksessa perää terveydenhuollon alalla?
Tekoälyn turvallista käyttöä pyritään varmistamaan lainsäädännön keinoin
Mistä Euroopan tekoälyasetuksessa on kysymys?